Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

Spritzer....

Zoals ik hieronder al aangaf heb ik vanavond geexperimenteerd met de Spritzer
Dit was het resultaat

De label heb ik gemaakt met de sjablonen van Dutch Doobadoo.
Op de kaart ben ik een beetje aan het experimenteren geweest. Ik heb het onderste  gedeelte van de kaart heel licht groen gemaakt en toen uit een stuk papier een grasrandje geknipt en daar donkerder groen op gespoten. Het bovenste gedeelte blauw en hier een paar wolken van papier opgelegd zodat dat gedeelte lichter werd.
Daarna een paar stempels erop.

Voor een 1e experiment vind ik het best redelijk goed geworden en het is ontzettend leuk om te doen.

Fijn weekend allemaal
lieve groetjes Herma

7 opmerkingen:

  1. Hoi Herma
    mooi kaartje leuk gedaan
    je vorige kaartjes zijn ook mooi
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooi resultaat Herma! Geweldig leuk effect zo met de sjablonen! Je kerstkaartje is ook erg leuk en lief.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Herma, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan het ziet er erg mooi uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Herma,
    je label en je kaartje zijn super hoor!
    Heel mooi gedaan en ik houd van
    de kleurencombinatie van je label...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen