Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

Kerst 2014......vervolg

Hallo allemaal,

Vandaag met m'n zus Plony en vriendin Petra naar de demonstratiedagen van Doe@ding geweest.
Het was weer ontzettend leuk. Heb een Spritzer gekocht en van Diny Sprakel een prima demonstratie en uitleg gehad hoe hij werkt, nog bedankt Diny.

Vanavond met de Spritzer en de sjablonen van Dutch Doobadoo aan het experimenteren geweest, maar eerst een kerstkaartje afgemaakt waar ik al mee bezig was.
De ondergrond heb ik met een sjabloon van Dutch Doobadoo met de Ebosser ge-embost en bewerkt met Pan Pastel. De bloem is gemaakt met een mal van Spellbinder, daarna heb ik hem bewerkt met Frantage.
De wantjes (gekregen van Petra) heb ik ook bewerkt met Pan Pastel en langs de rand van het plaatje heb ik weer Frantage gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten