Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Vintage tasje

Hallo allemaal,

Vanmorgen liep ik bij ons door het winkelcentrum en toen zag ik dit kleine tasje liggen.
Het tasje is van tule en meet 11 x 7 cm. leuk om kado te geven met bijv. een klein stukje zeep er in.
Ik heb het tasje wat gepimpt met een vintage plaatje, wat bloemen, takjes, parels en een swirl.
Om te voorkomen dat de voor-en achterzijde van het tasje door de lijm aan elkaar plakken heb ik een stukje mica op maat in het zakje gestopt.
Deze wil ik graag als extra deelname zetten op de challenge van  http://wlvc.blogspot.nl/


  
Fijne avond allemaal.

12 opmerkingen:

  1. Zo dan.....jij bent gelijk niet meer te stoppen. Schattig gedaan hoor en een leuk idee voor een klein kadootje. Maar......zei je grote zus.....wel goed linken hè!!!!! Deze klopt weer niet maar we zijn nog een beetje soepel met onze 1e challenge. Lastig hè om alles te onthouden, hihihi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat supermooi gedaan Herma, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je tasje prachtig Herma en heel slim gedaan dat mica binnenin tegen het aan elkaar plakken.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Herma! Het is een alleraardigst tasje geworden, heel geschikt inderdaad met een aardigheidje erin als cadeautje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Herma

    Wat een leuk idee en wat heb je dat mooi gedaan. Handig om mica aan de binnenkant te doen, zo plakt het niet aan elkaar en het is nog steviger ook.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende tasje zeg, heel erg mooi gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig...! Leuk dat je een blog bent gestart....hihi je hebt wel een beetje dezelfde stijl als Plony, prachtig! Welkom in blogland en ik hoop dat je er veel pleziet aan beleefd!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Herma voor je fijne bericht aan mijn adres.
    Je hebt voor een heel mooie blog lay-out gekozen. Die rozen zeggen onmiddellijk waar je voor staat. Als ik het juist heb, romantiek en vintage.
    Leuke creaties!
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad zo'n mooi tasje kun je echt niet laten liggen, erg mooi in deze vintage stijl gemaakt Herma!
    Wat kun jij al mooi plaatjes inkleuren zeg, hoezo beginneling?
    Grappig je beroep dat lijkt me echt prachtig, onze achterbuurman heeft dat ook lang gedaan en heeft nu een rayon brugwachters waar hij voor werkt.
    Vraagje waar koop jij die mooie lange spelden die je op je vorige mooie vintage creatie gebruikt hebt?
    Welkom als mijn volger, ik ga ook maar eens snel jouw blog volgen.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook volger bij mij geworden bent Maia, die spelden die jij bedoeld heb ik in Engeland besteld bij Wild Orchid Crafts.Die hebben heel veel erg leuke dingen, kun je via internet bestellen en zijn heel snel binnen.

      groetjes Herma

      Verwijderen
  10. hoi zusje van Plony.
    jullie lijken echt wel op elkaar hoor en bedankt voor je bezoekje.
    geniet je in blogland?
    ik vind je tasje erg mooi geworden en hoop dat je het naar je zin hebt bij ons op het vintage challenge blog.
    lieve groetjes An en ik ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen